ازدواج پس از يك سفر هزار روزي
زن و مرد انگليسي كه هر دو خلبان يك شركت هواپيمايي هستند، وقتي تصميم به ازدواج گرفتند، قبل از آن پيمان بستند ابتدا راهي سفر شده و همديگر را بهتر بشناسند و بعد از آن راهي كليسا شوند. پس از توافق اوليه، اين زوج، از سال 2006 سفر پرماجرايشان را شروع مي‌كنند تا عاقبت پس از حضور در 42 كشور و مسافرت 1029 روزه، عروس خانم كه حسابي آشپزي را ياد گرفته بود همراه شوهرش به يكي از كليساهاي انگلستان به نام مالبري رفته و مراسم ازدواجشان را در حضور 120 مهمان با غذايي كه 2‌‌نفري پخته بودند، جشن گرفتند. از آنجا كه ازدواج در كشورهاي غربي دوام چنداني ندارد، هنوز از طلاق آنها گزارشي منتشر نشده است.


دزد چاق در كولر

دزد و پليس هميشه نقطه مقابل هم قرار دارند و هر كدام سعي مي‌كنند از همديگر سبقت بگيرند، اما حكايت دزد كولري از آنجا فاش مي‌شود كه يك سارق حرفه‌اي تلفن همراه وقتي پس از چند سرقت پي در پي در حوالي پاسداران تهران، موتورسيكلتش را كناري پارك كرده بوده و داشته فتوحاتش را براي دوستش اس‌.ام‌.‌اس مي‌كرده، ماموران به وي مشكوك و او را تعقيب مي‌كنند و سارق پس از فرار وارد يك ساختمان نيمه‌كاره شده و وارد كانال كولر مي‌شود تا خود را پنهان كند، غافل از اين كه چاق‌بودنش باعث مي‌شود كه در كانال اولين طبقه گير كند و براي خلاصي از همان پليس‌ها درخواست كمك كند.


مردي كه فندك و باتري مي‌خورد

روان‌شناس‌ها مي‌گويند، آدم‌هاي عصبي وقتي ناراحت مي‌شوند، به كم‌خوري يا پرخوري روي مي‌آورند، اما يك مرد عراقي هميشه عصباني هم براي اين كه از قافله جماعت عصباني، عقب نماند، تصميم گرفت به جاي خوردن غذا، ميوه و تنقلات، فندك و باتري ميل كند و عاقبت هم اين آقاي عصباني آنقدر فندك و باتري خورد تا اين كه كارش به بيمارستان و بعد هم به جراحي كشيد و وقتي پزشكان او را تحت عمل جراحي قرار دادند از معده وي كلي باتري، فندك و چندين عدد ميخ و سنجاق بيرون ‌‌آوردند.


سرقت دندان‌هاي مرده

سارقان اگر هر چه سرقت كنند، تمايل چنداني به سرقت از مرده‌ها ندارند، اما 6 سارق آلماني تصميم گرفتند شبانه به قبرستان‌هاي شهر بروند و امواتي كه دندان‌هاي طلا داشته‌اند را شناسايي و آنها را سرقت كنند.پس ابتدا يك دستگاه فلزياب برمي‌دارند و نيمه‌شب خواب اموات را آشفته كرده و سراغ آنها مي‌روند. اولين شب، وقتي رديف اول قبرستان را پرسه مي‌زنند و دستگاه را روي سنگ قبر اموات مي‌گيرند، فقط موفق مي‌شوند يك مرده را شناسايي كنند كه دندان‌هايش طلاست و بعد با نبش قبر وي، دندان‌هاي طلايش را سرقت مي‌كنند. روزهاي بعد تصميم مي‌گيرند تا از مرده‌هاي بيشتري سرقت كنند تا عاقبت يك روز كه با دستگاه فلزياب سراغ مرده‌ها رفته بودند، روي يك سنگ قبر مي‌نشينند تا كمي استراحت كنند اما به يكباره مرده‌اي كه پس از سكته و چند ساعت پس از دفن زنده شده بود، سارقان را شوكه كرد و آنها در گورستان غش كردند.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا